زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟
سرخط خبرها

 لغو پروانه فعالیت یک شرکت مسافربری متخلف در پایانه امام رضا(ع) مشهد

  • کد خبر: ۱۲۴۷۴۴
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
 لغو پروانه فعالیت یک شرکت مسافربری متخلف در پایانه امام رضا(ع) مشهد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از لغو ۶ ماهه پروانه یک شرکت مسافربری متخلف در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به دریافت گزارش مردمی و بازرسان اداره‌کل راهداری خراسان رضوی مبنی بر عدم رعایت فروش بلیت با نرخ مصوب اعزام زائران و مسافران مشهدالرضا (ع)، یک شرکت مسافربری متخلف با برخورد جدی و قاطع بازرسان اداره‌کل راهداری استان به شکل موقت از فعالیت منع شد.

وی افزود: با اقدام به موقع تیم‌های نظارتی مستقر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) فرد خاطی که جزء کارکنان شرکت مسافربری بود شناسایی شد.

شهامت در خصوص وضعیت بلیت‌های فروخته شده بیان کرد: بازرسان و همکاران اداره‌کل راهداری خراسان رضوی با شناسایی مسافران زیان دیده مبالغ اضافه اخذ شده عودت و از این مسافران نیز دلجویی شد.

وی ادامه داد: با برگزاری کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل‌ونقل در روز گذشته، پروانه شرکت مربوطه طی تصمیم این کمیسیون به مدت ۶ ماه لغو شد. باتوجه به فرآیند قانونی اجرای آرای کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل‌ونقل، رای مذکور به مدت ۲۰ روز در دادگاه‌های تجدید نظر قابلیت بررسی مجدد را خواهد داشت و درصورت تایید اجرایی خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، شهامت بیان کرد: سایر موارد قانونی مربوط به این تخلف توسط اداره‌کل راهداری استان پیگیری خواهد شد. همچنین تیم‌های ویژه بازرسی و نظارت در سطح پایانه مسافری امام رضا (ع) و شهرستان‌ها استقرار دارند تا بر عدم پذیرش نرخ‌های غیرواقعی نظارت کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->